06-07-2011

Vandaag ....

...kookt mijn 13 jarige zoon. En dit is hij van plan:
Hij kookt sperziebonen.



Hij maakt ook saté-saus uit een pakje. Mjammie! Die saus gaat bij de liefhebber
 over de boontjes.




Hij bakt de aardappeltjes. Dat kan hij heel goed, ze zijn altijd precies krokant genoeg!
Daar strooit hij zout en paprikapoeder over.



plaatje van Internet.

Als nagerecht: ijs! Kant en klaar uit de diepvries. Eén keer in de week hebben we ijs, na de warme maaltijd.
Meestal peren-ijsjes, omdat iedereen die lust. Eh ...niet altijd van OLA.
Dat is erg duur en er zijn andere merken, die goedkoper zijn.

Wat eet jij vandaag?

6 opmerkingen:

  1. Wow! My brothers and sisters like to cook for my mom as well. I'm sure it is fun!
    Blessings~
    Mikailah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker en ooohhhh ik houd van Festini ijsjes. Echt een ingevroren stukje peer! :)

    Groet,
    This Good Life

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloemkool. En mijn Jongste Dochter is ook 13, goed idee om haar vandaag eens bij het eten koken te betrekken.
    Wat een leuke en waardevolle blog heb je!
    'k Ga je graag volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jedidja,

    Eerst even en compliment, wat en prachtige naam heb jij. Ik kom hier op je site via, via.
    Ga hem zeker op mijn gemak door lezen.
    Maar wil gelijk en reactie plaatsen over wat eet jij vandaag.....
    Nou hier kookt mams eigenlijk altijd zelf.
    Dochtertje van 8 jaar doet wel graag mee.
    Het menu voor deze dag is.....
    Gebakken krieltjes in de schil met kruiden.
    Sperzieboontjes uit te tuin, niet genoeg voor iedereen, iets uit de vriezer erbij.
    Kipfilet, ik denk in kleine stukjes en dan lekker hard bakken.
    Iets van zuivel als toetje, maar weet nog niet wat.

    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Maria en Jolanda welkom!

    @ TGL from This Good Life, are you Dutch? Shall I write in Dutch or Englisch on your blog? Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mikailah, it's very good when children learn cooking with/for their mom, yes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je reactie! Dank je wel.