24-03-2012

DRUKKE WEEK, LENTEBLOEM EN FOUTEN MAKEN

Een drukke week ligt weer achter me. Een week waar ik verschillende keren nee moest zeggen tegen dingen. Een week met een afspraken, die we verdeelden tussen man en vrouw zodat niet alles op één iemand neer kwam. We hadden eigenlijk afgesproken dat we elke week er even samen op uit zouden gaan maar dat is deze week niet gelukt. Jammer.
Fouten en zo
Al en met al een week met veel leuke dingen maar ook met domme fouten: niet op tijd naar bed gaan en er niet uit kunnen komen, te lang Internetten. Een dochter die mijn bankpas meenam en pas na drie dagen teruggaf (ze woont op kamers). Ongezond gegeten.

Bloemenfoto's
Vandaag heb ik nog wat moois om te laten zien: foto's van bloemen. Mijn zoon verveelde zich en ik bood aan dat hij dan maar mooie plaatjes moest schieten. En dat deed hij. In onze mooie Hollandse tuintjes langs de straat. Hebben jullie al bloemen, planten in bloei buiten?







De laatste foto symboliseert een beetje mijn gedachten. In de knop gebroken: zoveel kinderlevens de laatste week. Eerst dat ongeluk met de bus, daarna de aanval op de Joodse school. Ik kan dat heel moeilijk van me af zetten.

Hoe is jullie week geweest?

16 opmerkingen:

  1. Beautiful photos that your son has taken. The weeks have been VERY busy here with my own four children plus two more children that I care for during the day. Add homeschooling to the mix and I can't seem to keep up. I have had very little time for blogging and reading blogs.

    I hope you have a lovely and quiet weekend.

    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spring is alive and well here. This week the leaves on the trees started to pop out. We had some rain so that made the grass green up, too. Great pictures! Sorry about the mishaps of your week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel te drukke week gehad... Veel om over na te denken, veel te doen en dan vergeet je bewust te leven. Vanmorgen bedacht ik me.. waar had de dominee het nou zondag ook weer over? Jammer, dat je de week door zo door van alles wat (leuke en minder leuke dingen) in beslag wordt genomen. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms gebeurt er teveel in één week, dan moet je gewoon afstand nemen.
    Probeer te genieten van de lentezon, ook dat mag...ook al heb je veel zorgen of veel om over na te denken.

    Ik wens je een goed weekend.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful pictures! Thank you for sharing. I hope next week is better for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi friend i have start a new blog i had too...had too much anonymous as followers wich i dont now...the delete option wont work..but here i am hope you join me...so we dont loose contact...sorry my blog the battle of the good faith is being deleted..you can find me at http://yeshuahamasiach.blogspot.com/

    God bless you

    loves soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's maakt je zoon!
    Mijn week was behoorlijk goed, maar ik zie wel op tegen de tijd verzetten, dan zijn we zo uit het ritme, vooral de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful flowers, Jedidya.
    Spring here is back and forth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful tulips. Here they are just starting to pop from the ground. Yes,there's a lot of ugly things going on in the world, but we can make our little patch of Earth a place of peace and beauty to counteract it. Thank goodness!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Some weeks are tougher than others, aren't they, but God gives new strength for each new day! Those flower photos are excellent! We don't have flowers out yet - still had a lot of snow last week.

    At the nursing home where I work we have about 2 dozen people sick with the influenza. That is so hard on them and on the staff.

    God bless for the week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms gebeurt er gewoon te veel, en kost dit al je energie die je had op gespaard.

    Hopelijk heb je van je weekend een beetje kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem3/26/2012

    Probeer ook een beetje te genieten van de dingen om je heen ook al zijn er heb veel dingen om over na te denken!
    Prachtige foto's heeft je zoon gemaakt!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The "translator" wouldn't work, but I loved looking at your awesome photos. Hope all is well with you and your family. Love and prayers from Arkansas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het kan ook helpen om alles in het positieve om te zetten: ik heb alle dagen maar 1 koekje op, wat goed! Mijn dochter heeft mijn pinpas weer teruggegeven zonder dat er wat mee gebeurd is, heerlijk. Ik mag er nog zijn, mijn kinderen...Moeilijk misschien, maar het kàn je helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Strijken...bijna therapeutisch voor mij! Alsof ik ook al mijn zorgen enzo weer wat 'gladstrijk' in m'n hoofd...

    Wat een geweldige foto's heeft je zoon gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The translator didn't work so well but sorry you've had a tough week! Those pictures are beautiful! We've had a busy week of birthday parties, homeschooling, etc

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je reactie! Dank je wel.