11-02-2012

KUNSTENAAR VAN HET ALLEDAAGSE

Before his death, Rabbi Zusya said: "In the coming world, they will not ask me: 'Why were you not Moses?' They will ask me: 'Why were you not Zusya?"
Ik las ergens dat het aanvaarden van je persoonlijke gaven belangrijk is als je in harmonie met jezelf en je omgeving willen leven. Maar wat is het moeilijk om trouw te zijn aan je gaven, als je niet eens weet wat die gaven zijn.


Ik dacht dat ik geen gaven had. Ik wilde vooral wat anderen hadden. Creatiever zijn, goed kunnen spreken, prachtig gitaar spelen. Totdat God me liet zien dat mijn authenticiteit niet lag in het doen of kunnen van die dingen. 

Alles wat we doen in het dagelijks leven kan met Gods hulp tot een kunst gemaakt worden. Leg daarom je hele ik in Zijn handen en vraag Hem jou te laten ontdekken wat je talenten zijn. Als Hij Zijn licht laat schijnen, ontdek je dingen bij je zelf waarover je helemaal verbaasd zult zijn.

Vrouwen zijn de kunstenaars van het alledaagse. Zeg daarom maar tegen jezelf: Ik ben een briljante, begaafde kunstenares van het alledaagse. Mijn kunst is een zegen te zijn voor mensen om me heen.


Ben je wie je graag wilt zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben heel blij met je reactie! Dank je wel.