05-11-12

Crea idee: Maria's sleutelhanger

Beste bloglezers,
Wat een verrassing!  Door Jedidja werd ik van de week gevraagd om een gastblog te schrijven. Een hele eer! Ik lees je blog altijd met veel plezier, Jedidja, dus ik vind het ontzettend leuk dat ik er deze keer een bijdrage aan mag leveren.
Dan vraag ik nu uw aandacht voorrrr…. deze sleutelhanger.

 
Ik heb hem ooit eens te koop zien hangen en gedacht: 'dat kan ik ook!' En ik neem aan dat jullie het ook kunnen …
Hoe doe je het? Men neme een (klein) sleutelhangerhaakje, een paar gekleurde veters en wat glaskralen. Leuk is om kralen uit te kiezen, met dezelfde kleur als de veter. Gewoon goed naar de foto kijken en je sleutelhanger zit zo in elkaar. Ook erg leuk om weg te geven als kleinigheidje!
Meer crea-ideetjes? Kijk voor meer crea-ideetjes rustig eens rond op mijn blog  http://memaree.blogspot.nl/   En natuurlijk nog veel leesplezier hier op deze kostbare blog!

Met lieve groetjes,
Maria

14 opmerkingen:

  1. En wat een leuke en originele gastblog is het geworden zeg! Ik ga een even een kijkje nemen op haar blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah en Jedidja heeft weer een mooie oplossing voor haar kapotte kralenketting :) Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very nice idea:)
    Have a nice week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful! I made a similar keychain some years ago...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jedidja,
    I think I can make it. Very cute keychain.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Ook leuk creatief blogje is het geworden.
    Ik denk dat ik het zelfs zou kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Jedidja,
    een leuk idee een gastblog schrijven te laten. Ik wil dus ook eens naar de blog-zijde van memaree kijken.

    Groeten uit Duitsland
    Dieter

    p.S.: ik ben verhuist naar de nieuwe blog-zijde "rheinland-blogger" omdat ik veel over het westen van Duitsland schrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tggg wat grappig om Maria via jou weer te zien..heel leuk zo'n gastblog, maar ik volg haar natuuuuurlijk allang!
    Zo heeft zij straks weer wat volgers erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg, zo'n sleutelhanger. Ik dacht even dat je zelf zo crea was! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neuh, ik ben niet creatief. Maar dit kan ik misschien wel!

      Verwijderen
  10. Erg leuk idee, en zo eenvoudig....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enorm leuk idee om iemand een gastblogje te laten schrijven en wat een super leuk creatieve manier van een sleutelhanger maken. Dank je wel hoor. Ik ga zo even op jou blogje kijken

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat leuk, zo'n gastblog!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.