22-04-12

Kom en zie, mooie blogs ...

Een paar mooie blogs voor deze week!  Ik wil ze van harte aanbevelen om ze te lezen. Bloggen is leuk maar blogs lezen nog veel leuker. Maat houden is minder leuk; daar ben ik niet zo sterk in :-)



1. Een mooie, intelligente blog van een jonge vrouw die op een oncologieafdeling werkt en volop in ontwikkeling is.


2. Een blog waarin veel troost te vinden is, en herkenning, voor als je christen bent


3. Een blog, waar ik vaker ga kijken omdat het mijn interesse heeft en ik de schrijfstijl zo leuk vind.


4. Nog zo eentje, met stukjes die maken dat je even stil staat om te denken over je leven, je geloof en gevoelens.


5. Onderstaande blog is ook een leuke, waardevolle blog om eens te kijken. gewoon doen ;-)



6. Hier een mooie blog met foto's van Neumi om vrolijk van te worden; het leven is bont. Zij vrolijkt vaak mijn dag op met haar prachtige pictures.


7. En onderstaande blog is voor mij heel waardevol door de mix van natuur, cultuur en het persoonlijke tintje dat BeagleAnnie uit Japan er aan geeft


Ben jij nog een mooie blog tegengekomen?
Wat spreekt jou daarin aan?

Liefs van mij.

4 opmerkingen:

  1. Thanks! I'll check them out.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maat houden is idd soms moeilijk met zoveel mooie blogs..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for the recommendations. It is always so exciting to discover new blogs!

    ~Peace & Blessings In Jesus~
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het nog niet eens gezien, bedankt voor de aanbeveling Jedidja!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.