06-04-12

Kringloopwinkel en boeken lezen

Terwijl mijn zoon dino's kweekt op de computer, schrijf ik in alle rust mijn nieuwe blog. Het is al weer vrijdag. De week is voorbij gevlogen en gelukkig waren er een heleboel mooie, kostbare momenten! Ik vond zelfs een vriendin terug. Elkaar tien jaar niet gesproken. Nu een afspraak gemaakt.

Kringloop winkel
Met de kinderen ben ik naar de kringloop geweest. Waar we dus  kochten de Dino Tycoon ( zie plaatje ) en een hartvormig kussentje voor op de bank/ sofa. Natuurlijk een stapel boeken.  Een playmobil poppetje en een leuke kandelaar. Het was gezellig shoppen voor tien euro.

Deze week las ik
Deze week veel gelezen. Een geweldig boek van de bibliotheek Een boek voor Hanna, van Mirjam Pressler. Heel indrukwekkend en ik beveel het iedereen aan. Ik hou van Mirjams manier van schrijven en het verhaal is bijzonder diep en rijp. Eigenlijk hou ik ook van Hanna. Ik denk dat je het zal snappen als je dit boek leest.



Ik las deze week ook: Gevangen zonlicht, van Jane  Borodale. Een indrukwekkend boek met een goede sfeertekening van het platteland en het  Londense stadsleven. Toch vond ik het plot teleurstellend. De afloop vond ik gewoon een beetje goedkoop. Dat komt denk ik omdat ik het stiekem vergeleek met Achtendertig nachten van Janne IJmker.



Hebben jullie nog wat gelezen?
Tijdschriften, interessante artikels, boeken...

Ik wens jullie allemaal alvast een Gezegend Paasfeest!


10 opmerkingen:

  1. That's wonderful that you reconnected with an old friend. Have a blessed Easter,Jedidja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I wish you and your familie also happy easter and wonderful days,
    kind regards Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Isn't it fun to reconnect with a friend you havement seen in a long time? I am so glad you were able to reconnect. I have been reading a series by Anne Elliot that is a continuation of Pride and Prejudice by Jane Austen. I am truly enjoying them. I will have to see if Hanna is available in English or put on my to read and purchase a dutch language course so that I can read it. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just finished reading Dangerous Mercy by Kathy Herman. A very good suspenseful story.
    I hope your family has a blessed Easter! He is risen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat spel ken ik nog wel. Maar de boeken niet, toch ga ik maar eens een kijkje nemen in de bibliotheek.

    Een zalig Pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hele fijne paasdagen gewenst!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas komt er niet veel van om te lezen, maar op de te lezen stapel ligt bovenaan: het meisje dat verdween van Els Florijn. Misschien dat ik er met de paasdagen aan begin.
    Fijne Paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's nice to hear you had a great week, Jedidya. Yes, appointment with reconnected friend sounds exciting. Enjoy the meeting.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je prettige Paasdagen !

    Groeten uit Duitsland
    Dieter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jedidja, ik heb tijdens de paasdagen de tijd gevonden het boek te lezen: kan het je aanraden hoor. Zeker nu we weer naar 4 en 5 mei vieringen gaan. Prachtig boek.
    Groetjes, Jolanda (zeeuws-knoopje)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.