08-04-12

Bent u het die komen zou?

De vraag waar ik het meest mee worstel is de vraag die Johannes ooit stelde aan Jezus: Bent U het Die komen zou, of verwachten wij een ander?
Johannes kreeg het advies om de daden van Jezus aan het woord van God Woord te toetsen. Aan de oude proftetieën. Daarom kijk ik nog vaak naar wat God door zijn profeten heeft gezegd, zo lang geleden. Over de Messias. Op zwakke momenten heb ik dat echt nodig. Ik heb Hem nodig!



Ik houd Hem in mijn gedachten. Van stap tot stap leidt Hij mij
 tot de blijde wetenschap: Hij leeft!
Hij overwon de dood, hij overwon de schuld.
En Hij overwon zelfs mijn ongeloof!

6 opmerkingen:

  1. I glad that the Holy Spirit has worked in your life to overcome your disbelief, Jedidja! Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOPE you had a wonderful Easter SONday!!! Blessings to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm so thankful he helps us with our unbelief because I've also struggled with that. He's such a good God!
    Happy Easter to your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed stukje, om over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je zonde. En je angsten. Hij overwon gewoon alles! Halleluja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Heer ik geloof, kom mijn ongeloof te hulp!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.