20-03-12

Vijf leuke blogs


Dank je wel Tina! Tina van http://www.conloscuatro.com/ gaf me deze lieve Award. Ik zie het als een complimentje en ik vind het altijd leuk om jouw tweetalige blog te lezen. Ook je foto's zijn interessant. Soms weigert de google vertaalmachine zijn werk maar toch kan ik aardig meekomen ;-)




 Hieronder vijf blogs om te bezoeken voor jullie allemaal. Plaats eens een aardige opmerking daar. Altijd leuk. Ze hebben allemaal, net als ik minder dan 200 volgers en vinden het vast leuk om gelezen te worden (anders begin je geen blog.)


Lotte, doorzetter, Carolien, Indy en Martine: voor jullie deze Liebster Blog Award omdat jullie het verdienen. Veel plezier met bloggen. Als je wilt mag je deze award doorgeven aan vijf anderen, met minder dan 200 volgers. Vermeldt de gever, plaats een link op jouw blog.

Komt me best uit, deze Award


 Ik heb even geen blog inspiratie al zit er wel iets te kriebelen. 
Maar dat moet nog rijpen. 
Hebben jullie dat ook wel eens?

8 opmerkingen:

  1. Congrats!

    Love the cartoon, I feel this way sometimes, too:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on your award! Love the cartoon. Sometimes Google translate does a pretty poor job, but isn't it remarkable that we can visit with friends from around the world? I haven't very many followers on my blog either. But you know what? I like it that way because those that read it have become good friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jedidja,
    Wat leuk dat je de blog van mijn zus Martine al een Award gegeven hebt. Ze is nog maar net 'in de lucht' en geniet er erg van. Hopelijk trekt ze veel bezoekers, dat is het weblog zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om in het zonnetje gezet te worden! Maar ook lief dat je aan anderen denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat je mijn blog een award hebt gegeven! Ik ben nog maar net actief op mijn blog, dus dubbel leuk om nu al zo gewaardeerd te worden.
    Ik heb echt het verlangen om via mijn blog veel mensen te kunnen helpen met hun dieet! Koken is zo leuk, en ook zoutarm kan eten heel lekker zijn.

    Nogmaals, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I tried commenting on your blog a few days ago but I think it disappeard! Yours is my first non-English blog I've subscribed to! and yes the translator doesn't always work so please excuse me if I don't comment at times:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd emt je liebster blog!
    Is je van harte gegund hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.