29-02-12

Wordless Wednesday - Jip en Janneke.












Leuk hè, Jip en Jannke!


12 opmerkingen:

  1. bij zoon leest de juf elke vrijdag voor ,
    van jip en janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek toch dat Jip en Jenneke het blijven doen, heerlijk vind ik dat...generatieloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijdloos. En ze zijn overal, dat is wel duidelijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Never saw them before, but they sure are cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm mijn mini's zijn net jip en janneke en jah we lezen ze graag natuurl;ijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ze zijn zo leuk, Jip en Janneke! En ze blijven altijd, wat wel heel bijzonder is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo'n klassieker, die je nooit verveelt.

    Trouwens nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, dat was ik helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onlangs mijn 3 jarige dochter een filmpje laten zien op Youtube (jaja, tijden veranderen) Maar daarna toch wel mijn eigen oude boekje uit een doos gezocht...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes, it´s wonderful, nice pictures,
    many regards an a wunderful weekend wish you Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.