09-11-11

Ik geef mijn Award aan ...



Ik ontving deze vrolijk gekleurde Tell Me About Yourself Award. Dank je wel  Michelle uit Canada! http://nictomsmom.blogspot.com/  Dit is tegelijk een gelegenheid om een paar leuke blogs onder jullie aandacht te brengen. Ik mag namelijk andere bloggers blij maken met deze Award. Your blog is great! Ik zoek een paar nieuwe op, die nog niet veel leden hebben, maar wel waardevol zijn. Misschien blijf je er hangen :-)

De regels  zijn:
Geef deze Award door aan 15 andere bloggers
Vertel 7 dingen over jezelf.

Mijn 7 dingen
* Zonder planning ben ik stuurloos
* Ik ben dol op fietsen
* Gordijnen moet 's-avonds dicht
* Ik lees altijd eerst een boek uit voor ik ga slapen
* Mooiste CD: Kithara / Joy
* Wordt misselijk van de geur van gebakken spek
* De donkerste chocolade is het lekkerst

15 mooie blogs verdienen deze Award

Nu jullie al deze blogs gaan bekijken, willen jullie dan doorgeven dat zij een BlogAward gekregen hebben van mij. Dat scheelt voor mij weer tijd :-)

6 opmerkingen:

  1. Congratulations on your award and thank you!!! I love the smell of bacon and prefer milk chocolate, but I wish I liked the dark. I know it's better for you. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo weer nét een beetje meer van je te mogen lezen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo meer over je te weten...
    De gordijnen moeten bij mij ook dicht hoor, bij uitzondering, vuurwerk:)))gaan ze open.

    Lief dat je mij ook noemde, ik heb echter de afgelopen tijd heel veel awards gehad en ook over mezelf verteld, dus ik zal hem wel op mijn blog plaatsen, maar er verder niets mee doen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik een award van je kreeg!
    Een teken van waardering!
    Ik zal 'm op mijn blog zetten en proberen iets over mezelf te schrijven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dank je wel voor de Award.
    Kwam weer even bijlezen op je blog en vond dit leuke complimentje.
    Nu moet ik nog even kijken hoe ik hem op mijn blog krijg.
    Normaal helpt manlief altijd met zulke klusjes.

    Groetjes jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve meid, dat is niet nodig, ik lees het tot mijn grote verrassing zelf Ik ben erg onder de indruk. Dank je wel hoor! Dat doet me echt goed. Ik ga er eens even goed voor zitten om de andere blogs te bekijken!!

    Lieve groeten en een fijn weekend!
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.