16-07-11

Voors en tegens.

Een tijd lang is gedacht dat je met het brood-dieet onvoldoende stoffen binnenkreeg, maar TNO heeft het onderzocht en dat blijkt niet het geval te zijn. Wel wordt aangeraden om het brood-dieet niet langer dan zes weken achter elkaar te doen.

Persoonlijk
Ik ben het nu bijna twee weken gedaan en weeg nu 83,3 kilo. Hoeveel woog ik ook al weer? Bijn 86. 5 Dus echt wel afgevallen en dat stimuleert. Hieronder wat voor en tegens van brooddieet.



Voor: makkelijk vol te houden Het brood-dieet is een wisseldieet. Dat betekent dat je om de dag normaal eet. Die wisseldagen zorgen ervoor dat het brood-dieet makkelijk is vol te houden. Bovendien is het brood-dieet makkelijk te combineren met de eetwensen van eventuele huisgenoten.

Voor: het is goedkoop Zelfs wanneer je om jezelf te verwennen op brooddagen alleen maar lekkere broodjes bij de bakker haalt, is het brood-dieet een goedkoop ontbijt. Er hoeven geen (dure) light-producten, afslankmiddelen of andere poespas voor in huis gehaald te worden.

Tegen: maagklachten Een kleine groep mensen die het brood-dieet volgt, krijgt na een tijdje last van maagklachten. Ga niet door met het brood-dieet wanneer dit bij jou voorkomt. Overleg eventueel met een dietiste om te kijken wat voor jou misschien beter werkt.



2 opmerkingen:

  1. Wellicht heeft elk dieet wel voor en tegens, maar dit dieet is ook nog eens heel eenvoudig en goedkoop, dat weegt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.